Grattis mamma <3

Grattis mamma på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag <3

God morgon på er allesammans..
Vaknade för en stund sen och hann precis komma in med Aladdin igen innan det började regna =/.. Vilket trist väder.. Tycker inte alls om det..

Kan väl inte säga att mina två favoriter gick vidare från idol igår, tycker inte alls om tanten Karolina, utan det skulle varit Camilla istället.. Tove tyckte jag var självklart :).

Men men, inget man kan göra åt, det får vara som det är :)
Idag blir det fortsättning av storstädningen, har halva vardagsrummet och badrummet kvar :) Och såklart dammsugning :)
Sen blir det till att plugga, plugga massor..
För ikväll/inatt blir det jobb 21-10... Sen ska jag hem och plugga massor då också, sen blir det kalas... Ska först in om på ÖB och kolla en tv-bänk som vi tyckte var fin... Imorgon blir det då kalas, ska fira både morfar och mamma :)

Eftersom Aladdin har dåliga höfter har veterinären sagt åt mig att Aladdin ska ha overall på vintern, och förra vintern hade jag bara ett täcke, men nu hitta jag en skit fin overall till honom som jag har beställt :) Så nu får vi hoppas att han inte ser så löjlig ut, hehe.. Mest för när vi åker upp till Kläppen i Januari, så ska vi vara ute och ja då behövs det.. :).
Kommer en bild på hur den ser ut, faktiskt fint :)

Nej nu blir det frukost och våra bästa år.
Ha en underbar dag.
Puss och kram <3

Patrik <3 - My boy, I love you <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Aladdins overall:


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du ser väl hur ledsen hundstackarn ser ut? ... Stackars Aladdin!

2009-10-02 @ 12:45:54
Postat av: pauline

gu vad söt :) var har du beställt den o vad kosta den?

2009-10-02 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0