huvudvärk =/

Vakna upp idag 10.00 med värsta huvudvärk.. har hållt i sig hela dagen =(.. Helt hemskt är det..
idag var det APT-möte, gick helt ok ;)..
Efter, så var vi på willys och handla lite, blev 1000 kr fattigare =/..

Sen dess har vi packat in varor, ätit mat, hämtat aladdins overall som kom idag :) Och nu sitter vi här.. Varit hemma ca 2 timmar..
Aladdins overall var jätte fin, men fel färg kanske :O Helt hårig är den efter att vi testa den.. Helt sjukt.. Han såg så söt ut i den, men den såg nästan lite liten ut men de får gå denna vintern tror jag.. Får testa den en gång till när vi är ute, annars får jag tvätta den och skicka tillbaka den..

Aladdin fick även en leksak idag, en anka som piper.. han springer runt med den nu och verkligen älskar den :)
På söndag ska Aladdin till sin farmor :) Hon ska passa honom medan jag och Patrik själva kör till Ullared :) Ska bli skönt och skoj... Ska handla vinterkläder, julklappar och presenter :)...

Imorgon ska vi till Lund med skolan =(.. Inte sådär jätte skoj men vad fasiken.. Det kommer nog bli intressant.. Ska vara i Lund kl 10, och hoppas inte vi stannar så jätte länge.. För det pallar jag inte :)..

Nu ikväll tänkte jag sitta med arbeten i ca 2 timmar, för sen är det ju CSI NY :).. Måste se det..
På onsdag är jag helt ledigt, och det ska jag njuta av :)..

Nej nu måste jag fortsätta med arbeten.
Ha en super bra kväll.
Puss och kram

Patrik <3, mitt älskade hjärta.. Du är så mysig när du kommer var kväll och var morgon och ska pussas och kramas <3 Helt underbart är det... Du är min förevigt <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0