Idol...

Igår blev det hämtmat från Kina.. jag tog kycklingfilé, räkor i jordnötsås.. Inte lika gott som jag trodde men men :)
Det var gott iaf..

Vi åt till Idol, och det var riktigt bra ikväll :)
Fast, jag har mina favoriter... Rabih, Erika och Eddie :)..
Helt klart bäst, även igår... Gud vad Eddie sjöng likt Micheal... Helt underbart :)

Läste i tidningen att all vaccinering mot svininfluensan här nere (i Ystad) var inställd pga att vaccinet är slut, och där kommer inte mer föräns fredag nästa vecka =/.. Helt sjukt..

Här sitter jag, fortfarande förkyld och feber :/.. Hemskt tråkigt.. Får knapra panodil samtidigt som jag snyter mig hela tiden....
Skulle simmat med Aladdin idag, men ska försöka ringa och avboka, för han har fått massa eksem där nere, vet inte vad för eksem, kanske slikeksem.. Jätte röd är han också, stackare..

Annars idag blir det väl inte så mycket gjort.. Inte så kul att göra något när man inte är hundra % frisk..
Ska iaf bli mysdag med Patrik <3..Och tvätta ikväll..

Imorgon ska älsklingen tatuera sig... Ska lägga in en bild, han ska ha den på underarmen.. Nu blev det svårt att förklara för han ska ha den , om man vänder på armen så handflatan är uppåt, där ska han ha den :) Hoppas ni förstod ;) Får hoppas de blir fint nu... :)

Igår när jag var på Bo Ohlsson, köpte jag en hel påse med godis, och två påsar skumjultomtar :) Mums..

Ajja, nu ska jag spela lite sims 3 innan det blir frukost..
Ha en super bra dag..
Puss och kram..

Patrik <3, Myspys, jag älskar dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Patriks nya tatuering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0