Jobb, ullared..

Ställde kl på 09 idag, men vakna redan vid 08.. =/..
Låg och mös lite i sängen innan vi gick upp och duscha...
Körde sen och handla lite, och när vi kom hem blev de frukost och pizzabak..

Var tvungen och göra pizza så tidigt, så jag kan ta med mig på jobb idag.. :)
Så vi har nyss ätit en bit, och jag ska köra om 1 timme ca.. trist, är skit trött och vill sova :)

Som idag blir det då jobb 14-22.. är hemma 22.30 ikväll eller något, och ska hoppa i säng direkt för att gå upp 04.45 imorgon =/
Ska lämna aladdin hos svärmor i helsingborg 06.30...
Men det ska bli kul att komma upp till Ullared, handla en massa :)

Ajja, nu får jag gå in i sängen en liten mini stund..
ha en super bra dag..
Puss och kram <3

Patrik <3, tack för en mysig morgon <3. Jag älskar dig massa..Min ängel <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0