Jobbdag...

Idag är det onsdag, vilket betyder jobbdag för mig.. Har varit ledig 1 vecka nu och det har varit skönt, men inte roligt eftersom jag blev grymt förkyld förra gången när jag jobba.. Är fortfarande förkyld, men hoppas det släpper snart :)
Idag blir det jobb 13.15-22, så det är en lång dag.. Ska ta bussen in till Ystad kl 11.27 :)

Igår skrev jag ingen blogg eftersom jag var i skolan fram till 16, sen hade jag ingen ork igårkväll, var riktigt trött och så gjorde jag friterad banan, glass och sirap :) mums..

Sitter just nu här med kramp i magen :( vet inte varför :( Men riktigt ont gör de..
Äter lite youghurt samtidigt, mums :).

Tänkte strax gå ut med aladdin så han får bajsa och kissa lite, sen ge han mat... Har nästan precis vaknat... (lr ja, Aladdin sover än)..

Har inte tänkt göra så mycket idag innan jobb, merän att gå ut med Aladdin och ta de lugnt :)..

Nej, ni får ha en super bra dag..
Puss och kram

Patrik <3, Jag älskar dig oändligt mycket.. Gud vad jag längtar nu ;)... Mysigt..
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0