jobbedag...

Idag har jag jobbat...
Idol igår var bra, skönt att Nicklas äntligen åkte ut :)...  Nu är det bara Calle, och Reza också som ska ut, sen blir det svårt ;)

Efter idol igår gick vi och la oss direkt <3.. Myspys... Somna nästan direkt också..
Imorse vakna vi vid 09, gick upp och åt frukost och börja laga mat.. Kassler sallad, mumsigt :).. Sen bar det ner till tvättstugan med tvätten och sen till jobb.. Sluta jobba för 50 min sen ca.. 22.00..
Nu är jag riktigt trött, och ska snart sova :)
Kalas för svärmor imorgon kl 15.00.. Måste köra härifrån vid 13.30...

Satt och kolla på vårt nya schema som ska komma, och ja...
Då jobba jag tydligen min födelsedag (på natten), sen julafton 16-21.30, sen nyårsafton 16-21.30.. Kan det bli bättre?.. Trodde jag skulle gråta... Julafton kan jag kanske byta med någon, så jag jobbar juldagen istället :) sköönt såfall.. Sen nyår, får jag se... Inte bestämt mig än.

Nu sitter jag här med godisskålen framför mig och är riktigt trött... Kan knappt tänka så trött jag är..

Nu blir det sängen för mig.. Ska försöka få med mig min sambo <3
Ha en super trevlig helg.
Puss och kram

Patrik, myspys.. Du är så fin, och underbar <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0