Massa pluggande..

Har suttit hela dagen hittills med massa arbeten...Är förhoppningsvis snart klar med uppgift 4, som vi ska ha med oss till skolan imorgon för seminarium..

Sen tänkte jag skriva lite till reflektion på vår gruppuppgift nr 3.. Och hoppas jag hinner få den också färdig tills ikväll..
Känner att de har tagit stopp helt med mina arbeten.. Hela jag har tagit stopp känns det som, men det är väl min höstdeppresion som gör att det blir så..=(..
Men måste försöka komma igång igen... Vill må bra igen..(psykiskt)...
Annars är jag riktigt kass i magen =/..

Idag blir det bara massa arbeten, ska strax ta en paus och gå ut med aladdin :)..
Imorgon blir det skolan 9- fram tills vi är klara.. Sen blir det jobb 16-22.. Hoppas jag hinner och orkar..
Sen blir det jobb igen fredag 16-22 och lördag 14-22..

På söndag är jag ju ledig och då blir det ju Ullared :)
Ska sätta mig ner om en stund också och skriva upp allt jag ska handla, julklappar osv..

nej nu ska jag återgå till mitt..
Hoppas ni får en underbar dag.
Puss och kram

Patrik <3, du betyder allt för mig.. Glöm aldrig de <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0