Middag med familjen...

Idag blir det tacos hos mamma, med hela stora familjen :)
Syrran, hennes man, deras två barn, min lillebror, mamma, jag, patrik, storebror, hans flickvän :)
Har nyss varit och handlat :) En hel del blev det :) Men det är gott..

Älsklingen ska åka och tatuera sig nu om 1½ timme, sen ska vi åka in till Ystad :) Skoj..
Får hoppas de inte tar så lååång tid när han är hos tatueraren..

Så länge medans han är där, ska jag dammsuga lite, och göra mig iordning.. även spela sims 3 har jag tänkt :) tänkte göra de nu också. :)

Vakna vid 10 idag, skönt att sova... Är fortfarande trött men vi var vakna till 03 inatt =/..

Är fortfarande lite förkyld, men inte lika mycket som de andra dagarna.. Så de börjar väl bli bättre nu (peppar peppar)...

Nej, nu ska jag ringa min mormor och morfar sen spela sims 3..

Har varit hemma hela denna helgen och det har varit grymt skönt.. Bara varit hemma och inte gjort någonting alls :)

Ajja, nu får ha en underbar dag
Puss och kram

Patrik, mitt hjärta <3 Tack för denna mysiga helg..
Aladdin, familjen och vännerna<3

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0