Myskväll med Idol :)

Jobbade igår, var hemma 22.20, snabbt i säng, sen ringde klockan 05.30 imorse... Älsklingen började jobba 07 denna vecka, och eftersom jag skulle till skolan kl 08, så åkte jag med honom in och hälsa på mamma en stund imorse :)..
Var i skolan, och var väl färdiga där lite över 11. Riktigt skönt.. Färdiga och godkända med gruppuppgift 2.. Så nu har jag 2 arbeten kvar och 1 seminarium :)
Så det ska jag nog klara av..
Efter skolan gick jag hem till mamma igen en liten stund, där träffade jag på mormor och morfar <3.
Sen mötte jag Patrik och vi luncha tillsammans :) Myspys..

Efter lunchen gick jag hem till mamma igen, satt där en stund sen vid halv 2 stack vi till willys.. Skulle handla lite mat :).. Tog dock bara 30 min inne på willys och bussen skulle komma ytterligare 30 min senare, så vi ringde taxi :) thihi, lata , men vi hade påsar att bära :)..

Patrik sluta vid 16, och då kom han och hämta sen :) Sen dess har vi bara tagit de lugnt.. Sköönt... Har kollat lite på tv, druckit te och ätit två after eight bitar :)

Ikväl blir det myspys framför Idol :) Ska bli härligt med en skön och mysig fredagkväll...
Ska ju jobba imorgon 14-22, sen på söndag blir det kalas för svärmor... Ingen lugnt helg, men de får gå.. Ska njuta ikväll :)

Nej, nu ska jag nog lägga mig i soffan, är lite trött..
Ha en super bra helg.
Puss och kram..

Patrik <3, Jag älskar dig oändligt mycket <3, Du betyder allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0