Onsdag...

Idag är det onsdag, vilket innebär jobb för mig :)
Ska ta bussen in till Ystad 11.27, sen äta lunch med älsklingen, sen gå och jobba till 22.00 ikväll..
Fick precis ett sms av en arbetskamrat att vaccination är idag, imorgon och fredag 8-17.. Hmm, nu är jag nervös :/ Har ju inte riktigt bestämt mig än, men ja.. Idag kan jag iaf inte, så såfall imorgon.. Får prata lite med mamma :)..

Sitter just nu och äter frukost, brödet som jag baka iförgår :) Mumsigt är det..
Efter frukosten tänkte jag gå ut med Aladdin, sen packa min väska... Bad idag med jobb...

Jaha, då har lönen kommit och lika fattig är man iaf.. Fick en extra räkning på bilen för 5000 denna månad... Vi hade lämnat in den i maj månad och nu kom självrisken på 4000:- och sen hjulinställningen imorse.. Bara till att hurra :)
Ajja, de är tur vi klarar oss och kan spara pengar iaf :).. Jag fick inte världens största lön denna månad heller, typiskt :/

Ajja, nog om det..
Nu ska jag fortsätta äta.. Den där mackan tar aldrig slut:) Riktigt långa är de..

Hoppas ni andra får en underbar dag.
Puss och kram.

Patrik <3, mitt hjärta <3. Jag älskar dig mest i världen.
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0