Present...

har handlat en liten present till min sambo, i hemlis:).. Den kommer att komma på posten om några dagar.. Hoppas han blir glad, har dock börjat tveka om han verkligen kommer bli glad =/ hmm..
Det är en bra sak till honom alltså, de är inte de :) men vi får se..


Idag har jag pluggat lite, dock inte så mycket som jag borde, men har varit helt väck :(.. Lyssnat på musik, kollat de sista avsnittet på säsong 1 av the secret life of the american tenegeer... Har diskat också, och varit ute med hund.. Ska gå ut med honom en runda nu också :)
Men ska faktiskt sitta en stund nu och försöka plugga :).. Måste ju bli klar.. Blir galen på mig själv..

Jag längtar tills min underbara sambo kommer hem <3, saknar honom.
Snart har vi 1 år <3.
Älskar dig Patrik <3

Patrik, Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0