Skönt att vara ledig :)

Är ledig idag också, och det är riktigt skönt :)
Har varit vaken i ca 1½ timme.. Låg och mös lite med min underbara älskling imorse innan det var dags för honom att stiga upp :(..
Nu är han iväg och jobbar, är väl hemma vid 18.00 ikväll :( lång dag utan honom...
Så, jag ska passa på att gå ut och göra lite "ärende".. hemligt ;) (om jag hinner)
Måste hålla på med mina arbeten, det är viktigt... Måste bli klar...
För imorgon är det jobb 13.15-22.. Sen ledig på torsdag och jobb på fredag 16-22..
I helgen har jag ingen aning om vad som händer, så de får vi se.. Kanske målar om rummet, eller så får det vänta. :/
Ska iaf lämna in bilen imorgon bitti, hjulinställningar osv.. När vi börja köra mot helsingborg i söndags så hoppa hela bilen (däcken som är fel).. så det blir att byta till vinterdäck redan nu och göra hjulinställningar.. Billigt är det inte heller.. 950:- ska vi betala.. Vet inte riktigt vad merän hjulinställning de ska göra, om det är något mer.. De får vi se när Patrik berättar..

Ikväll när min älskling kommer hem, blir det mat, ev.hjulbyte och betala räkningar.. Sen massa mys <3.

Nej nu måste jag fortsätta med mina arbeten.
Ha en underbar dag
Puss och kram.

Patrik <3, hjärtat.. Jag älskar dig, merän något annat.. Du betyder allt för mig, verkligen <3. Du gör mig så lycklig, så det finns inte... Vill vara din förevigt <3
Jag älskar dig snuttis <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0