Smått panik...

Börjar få smått panik just nu... har lämnat in 2 uppgifter nu, reflektioner om grupparbetet och studieenhet 2..
Har en uppgift kvar och det är studieenhet 1...Men jag har fastnat helt =/..
Ska hitta en saga och förklara hur den speglar svensk kultur ?:S.. Vilken saga?, Hittar ingen saga och vet inte om det är svensk kultur nu eller förr.. Är det förr kan man ju nästan ta vilken som, men är det nu passar ingen saga =/..

Inte bara att arbetena ska vara inlämnade idag, utan att jag ska jobba kl 16 också till 22.. Så måste köra om 3 timmar ca.. Måste tanka också =/..

Sen om jag inte blir godkänd dirket på uppgifterna måste jag komplettera, och hur ska jag hinna de när vi går in i en ny kurs på måndag?:S hmm, nej inför nästa kurs har jag redan gjort upp ett schema som jag SKA följa.. Orkar inte ha det såhär, man får huvudvärk och stressar..

Tvungen och ta en paus, tills jag förstår om det är svensk kultur nu eller förr. :S..

Ajja, idag har jag och min älskade sambo 11 månader.. Helt underbart... Bara 1 månad kvar tills vi firar 1 år <3..
Älskar dig mitt hjärta <3.

Aladdin, familjen och vännerna <3

ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0