Sovit länge...

Då är det äntligen Fredag, och jag ska få en underbar helg tillsammans med min sambo <3.. Massa mys..

Igår var jag i skolan 08.00-11.15 typ.. Gjorde grupparbete, så nu får vi bara hoppas att de blir godkänt :).. Får hoppas båda grupparbetena blir godkända :)..

När jag kom hem igår, vid 12.30 gick jag direkt in till sängen och somna.. Har åkt på ännu en förkyldning så de är jätte jobbigt =/.. Är jätte trött hela tiden..

Men men, sen fortsatte jag med min första uppgift och skickade in den.. Så nu väntar jag på att läraren ska rätta den :) Hoppas jag slipper komplettera =/..

Älsklingen mådde inte så bra när han kom hem, så då var det hans tur att gå in och lägga sig en stund.. Någon mat blev de inte heller för han, utan jag åt två kycklingklubbor samtidigt som vi titta på nya wallander-Prästen :) Faktiskt helt OK :)..

När filmen var slut vid 20.00, gick jag och gjorde mig iordning.. Var så himla trött så jag gick till sängs redan 20.30 faktiskt... Sen kom älsklingen och la sig vid 22.. Vakna när hans kl ringde imorse 07, och sen dess har jag varit vaken :).

Gjorde gott te och tände massa ljus här hemma , riktigt mysigt..
Hade tänkt fortsätta med nästa arbete och hoppas komma någonvart med de :)
För sen vid 12, tänkte jag träffa Sara (som jobbar på mitt jobb ibland) och ta en fika :) Mums.. På bullen och bönan, de var länge sen..
Sen hade vi väl tänkt sticka till boan, ett måste gör mig iaf.. Ska handla kort till svärmor som fyller år snart.. Ska på "kalas" nästa helg..

Sen ikväll blir det idol, woohoo.. Och myspys kväll med sötnosen <3. Ska fritera banan, och ha glass och sirap till.. mums..Längtar redan..

Får inte glömma att berätta att det snöa här går.. När jag vänta på tåget vid 12 i Ystad börja de, och sen fortsatte de tills jag kom till Tomelilla en stund :).. Ser ut att komma lite idag också, men sen får de vara nog.. Måste vara något till jul också :)

Nej, ni får ha en super bra dag...
Puss och kram på er allesammans :)

Patrik <3, Ska bli mysigt att få denna helg tillsammans med dig.. Inte ofta de händer.. <3
Älskar dig så mycket..

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0