the secret life of the american teeager...

de har jag tittat lite på nu under morgonen... Iaf 2 avsnitt.. Tycker riktigt mycket om den serien..
Någon mer som tittar på de?... Förutom Lina, för de vet jag redan ;) hehe..
Annars, ladda ner den.. skit bra är det..

Har varit uppe sen 06.30 idag... Var rätt pigg när älsklingen körde till jobb, så lika bra att gå upp :) Antar att jag kommer vara riktigt trött om ca 1 timme, och gå och vila då :)

Idag ska jag diska, dammsuga och träffa Johanna över en fika :) Ska få mitt nya schema, hon hade skrivet av de :) Tackar, snällt :)

Sen måste jag fortsätta med min uppgift 3 också :).. Måste bli färdig med den snart.. Skola imorgon 9-15 =/ Lååång dag.. Men men.. de får väl gå :)
Sen på onsdag är det jobb 13.15-22..

Var ju hos mamma igår, och herre jesus vilket liv..haha, men så är det alltid i vår familj :) Alla diskuterar högt... Iaf syrran ;)..

Ajja, tror jag ska titta på ett avsnitt till av the secret life of the american teeager :)
Sen gå ut med hunden <3

Puss och kram.
Ha en super dag..

Patrik <3, lider med dig hjärtat och jobba så tidigt.. Älskar dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0