Uppe tidigt...

Gick och la oss vid 21 igår, men somna inte förän vid 22... Skönt att sova tidigt :).. Men hade ingen aning om att jag skulle gå upp såhär tidigt.. Vakna för ca 1 timme sen, och sen dess har jag varit vaken, legat och försökt sova men de har inte gått.. Har ont i huvudet och förkyld inu (varit det i ca 2 veckor), skit jobbigt :(
De försvinner aldrig heller :/

Igår körde vi tidigare, skulle in om till Ystad för att gå till Willys.. Hade fått betala 60 kr extra för oxfilén :(, sen skulle vi tvätta bilen samtidigt :)
Skulle in om Väla också i Helsingborg för att köpa inneskor till mig som jag kan ha på jobb osv, men när vi kom dit var där nästan fullt så vi sket i de...
Vi stack till svärmor direkt och där var det kalas :) Trevligt.. Tack så mycket... <3

Var hemma vid 19 tiden igår ca... Helt slut... Ut med Aladdin och sen spela lite sims och kolla Ensam mamma söker :)

Idag är jag helt ledig :) Måste dock gå och handla lite på konsum... Måste kolla färg också någonstans, vi tänkte måla om sovrummet.. har svart och vitt där nu, och tänkte ha rött och svart istället :) Får hoppas de blir mysigt som jag tänkt ;)
Annars ska jag slappa och försöka komma igång med arbetena till skolan :/


Ajja, nu ska jag läsa lite bloggar, ha en super bra dag.
Puss och kram

Patrik <3 Tack för alla mysiga stunder, jag älskar dig.. Du är guld värd <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: pauline

jag har röd färg som ni kan få köpa? den räcker till ert sovrum iaf.

2009-10-26 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0