Vaccinet mot Svininfluensan...

Igår åkte jag med älsklingen in till Ystad, hoppa av hos mamma sen gick vi vidare till sjukhuset, eftersom jag skulle ta vaccinet mot svininfluensan... När vi var färdiga åkte vi med mormor och morfar till hundkyrkogården eftersom vår hund skull bli 11 igår om hon hade levt..
När kl var lite över 11 träffa jag Pauline och vi gick en runda på stan innan vi körde till boan :) Hittade ingenting, trist =/

När jag kom hem sen vid 14, slockna jag och sov till ca 16, då jag och Pauline stack och handla och hämta presenten till min älskling <3.
När jag kom hem sen la jag i soffan, helt slut :/. Börja få jätte ont i armen...
När Patrik kom hem blev det Kräftor och vitlöksbröd. mumsigt..
Efter de mådde jag skit.. Jag frös, kände mig som en isbit, hade fått feber och var riktigt trött..
Kollade på mammas pojkar och sen gick jag till sängs kl 21.. Kunde inte somna förän kl var 22, sen sov jag ca 2 timmar... Sen vakna jag av att min feber stod på 38.2, grattis :(..
Kunde sen inte somna igen förän kl var 04 och då sov jag till kl var 06.. Alltså, bara 4 timmars sömn inatt..
Febern höll mig uppe, och antingen så frös jag eller så svettades jag eftersom jag fick "sova" med kläder på..

Har haft feber hela dagen, försökt sova.. Har sovit mellan 08-10, sen mellan 12-13.. Har riktigt ont i min arm nu..
Eftersom jag har haft hög feber (enligt mig som ligger på 36.4 i vanligt fall), så fick jag ringa och sjuka mig på jobb.. Annars skulle jag jobbat mellan 16-22 ikväll..

Så ikväll blir det lite idol, om jag orkar hålla mig vaken...
Hade tänkt ta ett varmt, skönt bad nu, och sen lägga mig och vila en stund..

Min älskling var hemma vid 13.20 ca idag, eftersom de är halloween (stavning) imorgon så hade de halvdag idag, skönt att ha han hemma <3 Även om han spelar nu och vi inte pratar något (när han spelar) så är de skönt att ändå ha han hemma, helt underbart <3..
När han kom hem hade han med sig lite lunch från bullen och bönan, gott :)

Så någon mat idag blir det inte, för ingen av oss orkar..hehe..
Nej nu ska jag dra.. Ni får ha en underbar helg.
Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig <3 Puss mitt hjärta.
Aladdin, familjen och vännerna <3

Här säger Oliver och Fabian hejdå till vår ängel (queen).. En sorglig dag :(.. Saknar dig gumman <3



Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Ush jag är så kluven ang detta med vaccin... men lär väl göra som vanligt och göra som dem flesta andra... ta vaccinet!



Hoppas allt är bra med er annrs? Har mejlat dig lösen och anvnamn till dem låsta inläggen=)



kramar

2009-10-30 @ 20:57:22
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ja, håller med. Aa, mariette ska också ut, verkligen ingen IDOL.



Men usch, det är så jävla hemskt när djur förvinner :'( har hänt precis nyligen för mig. Är helt sjukt hur mkt en sån där varelse kan påverka en, och hur mkt kärlek man kan ge och få från dem... styrkekramar!

2009-10-31 @ 22:54:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0