aj aj aj...

Igår var det praktik mellan 7-17..Lång dag... Var riktigt trött under hela dagen =(..
Men nu är de äntligen helg..
Ska dock förhoppningsvis jobba på mitt riktiga jobb idag mellan 14-22.. Har lite svårt för att röra på mig för tillfälligt bara då jag har riktigt ont i ryggen =(..
Igår åt vi mat när jag kom hem, sen körde vi och handla sen blev de idol...
Efter idol skulle älsklingen se slutet av harry potter som han lånat hem men jag orka inte så jag gick och la mig... Kl var alltså 22.00 när älsklingen kom in och la sig..
Riktigt trött igår..

Uppe tidigt idag, inte alls kul.. =/

ajja.. har väl inte så mycket mer att skriva.. har bokat bio biljetter till "flickan som lekte med elden" den 19.. dagen efter premiär.. Så det ska bli mysigt <3.

Ska gå in och lägga mig i sängen en stund till och mysa med sötnosen <3 Sen blir de väl frukost.
ha en super bra dag.
Puss och kram

Patrik <3.
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket :)

2009-09-12 @ 15:14:52
URL: http://kvadratmeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0