Ändrade planer..

jupps, skulle in till Ystad 08 imorgon bitti för att sitta i skolan och sen passa barnen, men det blev ändrade planer och jag stannar hemma.. Rätt skönt faktiskt, behöver sova, dammsuga och göra arbeten.. Oavsett hur lycklig jag är nu, och hur bra jag har det, så har jag kommit in i en svacka :( Och det är inget kul alls.. Är jätte trött hela tiden, och gråter hela tiden... Det är riktigt jobbigt.. Så fort jag är ensam eller ingen hör mig så gråter jag.. Tur jag har Aladdin att mysa med om dagarna, så han kan trösta mig och min älskade sambo på kvällarna/nätterna.

Det är så mycket jag vill skriva, men som inte är lämpligt i bloggen.. Önskar att jag kunde göra den hemlig eller något.. Nej men jag ska nog börja skriva dagbok nu under tiden när jag är inne i min svacka, kan nog kännas skönt att skriva av mig lite.. Sen får Patrik läsa den när han orkar, så han förstår <3.

Nej nog om det nu, ikväll skulle jag göra thai mat men först gjorde jag friterade bananor, och det blev riktigt gott och lätt att göra... Sen var vi så mätta och trötta så vi orka inte göra någon thai mat så vi gjorde ägg och räkmackor istället till idol, och det var mumsigt :)
Nu är jag proppmätt att jag inte orkar min stora godispåse jag köpt idag, men ajja.. Bra att spara till en annan kväll:)

Nu sitter jag och väntar tills idol ska börja igen om 50 min ca, tror jag ska starta sims om jag kan och hinner.. Min sambo sa till mig för ca 1½ vecka sen att min hårddisk kommer att lägga av när som, så jag har inte vågat stänga av den sen jag fick den... Rädd för att om jag spelar sims nu så kanske den lägger av =/..
Ajja, måste iaf fortsätta med att skicka över bilderna osv.. Ska se om jag hittar något bra på internet, typ en extern hårddisk. :) Det behövs.

Ha en super bra kväll.
Puss och kram <3

Älskar min sambo <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0