Arg och förkyld... :@

jag är så arg arg arg.... blir så galen på.........
Vill verkligen där ifrån, så snälla.. Låt de hända mig..

Har jobbat inatt, hmm säger inte mer... :@
Skulle ju på praktik idag och imorgon, men idag har jag fått sjuka mig igen =( hatar detta... Jag är så stopp i näsan nu så att jag inte kan andas.. Får inte ta nässpray merän 2-3 gånger heller om dagen, och jag har redan tagit 1 gång idag =(..

Vill bli friiiisk... =(

Så idag blir det att vila, vila och vila... Hatar detta =(..

nej nu ska jag kolla igenom reklamen jag fick i posten nyss..
Ska försöka att inte vara så arg mer, men de är så svårt.. är så trött på de nu..

Ha en fortsatt bra dag.
Puss och kram <3

Patrik, du är min ängel <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jkanske blir sjuk av att joobba och vara aktiv så mkt som du är, med både jobbet och praktiken? ;S

2009-09-05 @ 16:53:41
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0