Arg...

Då jobba man mellan 7-12 idag.. En som jobbar på min avd hade med sig sina 2 helt underbart söta kattungar.. Maja och zlatan... Så sjukt keliga och söta..

Sen träffa man johanna, tog en fika på bullen och bönan, sen gick vi till bo ohlsson för att handla lite, sen vidare till konsum..
På bo ohlsson hittade vi super söta bebiskläder =D De var sååå fina..

Fick också höra en sak ang jobb.. Helt sjukt... Nu blir jag bara mer och mer arg.. Mer vilja att inte gå tillbaka.. tyvärr.. de är hemskt..

men en glad sak idag är iaf att jag och älsklingen firar 10 månader<3.. Helt underbart..
Ska ut och äta sen gå på bio... Ska bli mysigt..

Men men...
nej nu ska jag avsluta och lägga mig och läsa min tidning, sen nåste jag diska =(..
Hoppas ni får en underbart trevlig kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, mitt hjärta <3. Är så glad att du är min, och att du älskar mig <3 Inget är bättre än när ens pojkvän älskar en tillbaka <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja det är trist. Du vet ju säkert vad det är om.

2009-09-09 @ 15:17:37
URL: http://teresehylken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det super trevligt ikväll. <3<3 (:

2009-09-09 @ 17:38:40
URL: http://freeeeak.blogg.se/
Postat av: Sarah

vad är det ang jobb du har hört? det kommer gå jätte bra på lördag :)

2009-09-10 @ 12:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0