Det var mums...

Igår blev de perfekt tajming, vi gjorde iordning marängsvissen och åt den samtidigt som vi titta på Sommarkrysset.. Efter det blev de 30 mins CSI =)...
Vi gick och la oss vid 12 inatt, och när jag vakna och titta på kl var den 01.30 :S Kändes som jag hade sovit i typ 5 timmar eller något.. skumt.. Patrik hade dock lite svårare för att somna, men han sover nu istället..

Min förkyldning är väl densamma, är ju "bra" när jag tagit nässpray men de varar inte så länge.. Så fick sjuka mig idag också, får ju inte komma tillbaka till praktiken förän jag är helt frisk.. Men imorgon har jag (bestämt) mig för att gå dit och försöka iallafall..
Allt beror ju på hur jag mår imorgon bitti..
På tisdag MÅSTE jag dit iaf, för då kommer min "lärare" dit och ska hälsa på... Jag gjorde "" sådana för att hon är vikarie för min lärare, då min egen lärare har tagit semester..(igen)...

nej nu blir de att springa ut med hunden, sen äta lite frukost...
Satt nyss och åt upp bananerna som vi hade skivat upp som blev över sen igår, och några maränger =D..

Men ni får ha en super bra dag.
Puss och kram..

Älskar min underbara Patrik, ska in och pussa på han nu ;)
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar hur ni har tid och ork att baka och göra massa gott heeela tiden? :( Jag vill också, men har ingen lust att stå i köket och så :( Du får komma hit och göra något gott till mig ;D

2009-09-06 @ 14:08:55
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0