Doktorn..

Var ju hos doktorn idag...
Fick massa nya piller, så nu hoppas vi att det blir bra =D..
Tog även nya blodprover så nu väntar jag med spänning ;)
Var hos mormor och morfar på morgonen och gud så kul vi hade.. hehe, vi "löste" korsord, eller försökte iaf.. haha =).. Vissa ord vi kom fram till var ju inte riktigt kloka, fast de var ju fel ord också =)

Efter läkaren umgicks jag lite med syrran och barnen, sen med mamma också.. Tog en fika hos mamma och snacka lite.
Sen stack Jag och Filippa till stan.. Och då följde Fabian med =).. Så det blev en runda där också..
Nu är jag hemma, varit ute med aladdin och är skit trött.. Funderar på att lägga mig i soffan och läsa min skvallertidning som kom på posten idag =)..
För sen när älsklingen kommer hem lite efter 17 ska vi äta fläskpannkakan som blev över sen igår =)..
Sen blir de lite plugg och sen IDOL =D..

Nu har jag bestämt mig för att det var sista dagen idag, då de blir kakor och godis för mig förutom på kalas osv.
Ska försöka komma igång med träningen också igen, men får se hur de blir med tiden.. Kanske nästa vecka =D..

Nej.. Nu ska jag läsa skvallertidning..
Ha en super kväll
Puss och kram <3

Patrik, Du är min klippa <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0