En helt slut Emma..

Det är vad jag är, helt slut efter helgens jobb.. Var så trött att jag somna direkt när jag kom hem igår kväll, och sov tills kl var 10 idag.. Vakna inte ens när älsklingens klocka ringde och det gör jag alltid annars..

Känner mig fortfarande helt körd, men ikväll blir det jobb igen.. 16-22.. Så om fyra timmar är det dags.. Sen är jag ledig tills fredag natt.. Och det ska bli skönt =D..
Följde som sagt inte med Johanna till malmö idag, pga min trötthet.. Har fortfarande lite feber också men ja, de går över..

Tänkte ställa mig och göra pannkakor tror jag, om jag orkar ;) hehe..

Annars , är det inget roligt och skriva idag.. Blir Malmö imorgon med filippa, så får skriva mer imorgon kväll.

Om 6 veckor har jag och patrik 1 år <3 Helt underbart.
Jag älskar dig sweety <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0