...

finns inte så mycket att säga..
håller fortfarande på med min praktik.. ska dit imorgon 7-16, sen är de jobb på fredag 16-22 :(

Har inte blivit så mycket bloggande, mår inte så bra för tillfälligt.. Psykiskt...
Känns jätte jobbigt, är ledsen jätte mycket var dag men de finns inget man kan göra =(..
Önskar att jag bara slapp..

Men jag har min underbara sambo, familj och vänner som stöttar mig.. Tusen tack <3

Skriver mer när jag har orken till de, måste göra massa arbeten nu också.. Skolan har kommit igång med nya uppgifter =D

Ha en super kväll..
Puss och kram <3

Tack älskling, för allt <3.. Du betyder merän allt för mig..
Aladdin, familjen och vännerna <3..

Ni är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0