Fortfarande sjuk =(

Stackars mig är fortfarande sjuk =(..
Halsen blir värre och värre känns det som.. Igår hade jag ont att de kändes när jag svalde, idag känns det helt grumligt =(..
Är fruktansvärt trött om dagarna och sover hela tiden =(
När jag gjort en sak är jag helt slut i kroppen.. Så mina dagar går ut på att sova.. Känns lite trist.. Skulle vilja tillbaka till praktiken men ja.. Vill bli helt frisk först...Vill inte riskera och smitta de andra..
Lite trist att jag måste ta igen tiden jag missar dock =/.. Men de får gå..Har fått en rälig hosta också, och ibland hostar jag tills jag klöks.. Äckligt =(

Nej, nu är min älskling hemma, men sitter och spelar vid datorn.. Har varit underbart skönt dessa senaste kvällarna för då har vi umgåtts mycket <3.. Var kväll har vi tittat på film/tv. Mysigt <3
Vi har nästan precis ätit middag.. Fläskfilé och potatisgratäng.. Inte mycket som gick ner kan jag säga..=(


Imorgon blir söta Fabian 3 år... =D
Grattis i förskott stora killen..

men men, nu ska jag slänga mig framför tv:n.. orkar inte sitta här mer..
Hoppas ni får en underbart trevlig kväll..
Puss och kram <3

Patrik, tack för att du är så underbar <3 Mitt hjärta tillhör dig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Fabian 3 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0