God kväll...

Då har man avslutat praktiken idag... Och det är helt underbart.. Jag trivdes jätte bra men de har varit kämpigt samtidigt som jag har jobbat och hållt på med uppgifter... Men de har gått och jag är stolt över mig själv =).

Idag var jag som sagt på praktik 7-16... När jag kom hem påbörja jag med maten, som blev fläskpannkaka.. Och nu sitter jag här och håller på med uppgifter.. Tycker de är skit kämpigt =/.. Uppgifterna är riktigt svåra.. Får hoppas jag hinner bli färdig i tid bara =)..

Inatt blir det jobb 21-08... Lite trist, men vad fasiken... Min underbara sambo ska köra mig till jobb och hämta mig imorgon.. Så imorgon är vi inte hemma på hela dagen.. Jag ska åka in till mormor och morfar, sen 10.30 ska jag till doktorn, sen till mamma en liten stund och sen träffa Filippa en stund =).. Trevligt.. vet inte om jag stannar tills patrik slutar, eller om jag åker hem tidigare.. De får vi se, men tror jag åker tidigare..

Nej nu måste jag fortsätta med uppgifterna innan mitt huvud dör av värk =(.. Sen blir det mys med älsklingen och idol.. Sen måste jag duscha och packa =).

Kan berätta att jag har sökt en ny tjänst, en natt tjänst, men de känns ganska så lönlöst.. Känns inte som att jag kommer att få de men jag hoppas med hela mitt liv.. Jag vill, Jag vill, Jag vill =)

Ha en underbar kväll.
*Jag har en hemlis som ingen får veta förän om några veckor* Så det så.. haha

Puss och kram.
Patrik, min älskling. Tack för att du ställer upp för mig <3 Jag älskar dig.
Aladdin, familjen och vännerna <3 Tack för att ni finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0