God kväll...

Då var kl 19.44... Idag blev det Pizza för älsklingen och schnitzel med pommes för mig.. Detta var vid halv 5 tiden, och efter det gick vi och la oss för att sova en stund... Jag kan ärligt säga att jag fortfarande är helt slut i både kropp och huvud... Vaknade för ca 15 min sen, men älsklingen ligger kvar än..

Ikväll blir det marängsviss, massa gott =D..
Maränger, grädde, glass, banan, smält marabouchoklad och smält toblerone choklad... Massa mums...
Tänkte gå och starta med detta om en liten stund när jag vaknat till liv helt =D.. hehe..

Det är så trist väder ute, massa regn hela tiden =( Man blir trött av det också..
nej nu måste jag in och väcka min puppe med massa pussar och kramar <3 *mmm* mysigt..
Sen hoppas jag att Filippa kommer online snart så vi kan prata =D

Puss och kram <3
Ha en super bra regnig kväll..

Älskar min underbara sambo,
aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0