Grattis Fabian <3

Grattis Fabian på 3 års dagen <3.. Stora pojken nu..

Som sagt, idag blir Fabian 3 år, men jag kan inte åka dit idag eftersom jag är sjuk =/.. lite trist..
har fått en rälig hosta nu också på köpet =(... Vill att de ska bli bättre men de blir bara sämre..
Idag blir de att ta de lugnt, och vila...
Ska försöka orka göra en rabarber paj med ton av kokos, den såg så god ut så är tvungen att testa =D

Mer händer inte idag, längtar tills min älskling kommer hem <3.. Saknar han så mkt.. Saknar att kunna ligga och snusa på honom <3 Min mjuka pussegurka..

men men ha en bra dag
puss och kram

Patrik <3, du är allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0