Grattis Morfar...

Idag är det morfars dag...
Grattis på födelsedagen..

Idag sov jag till 10, sen har jag varit ute med aladdin, gett han mat, ätit frukost och kollat på tv.. Nu sitter jag här, nyss ätit upp de sista i ben och jerry glassen.. Mums, men massa is =/..
Just de, måste avfrosta frysen, men ajja de får vi göra i helgen eller något när vi har tid..
Idag har jag massa att göra..
Måste dammsuga, diska, göra läxor, packa upp tvätt, mysa med aladdin <3
Känner bara för att gå och lägga mig och sova.. :)

Längtar tills min underbara sambo kommer hem <3
Febern vill verkligen inte ge med sig, har lite idag också men ajja.. Någon gång går den över =).

Ska försöka kolla på min film jag köpte igår också =)..
Vill bädda ner mig i soffan med filten och titta..
Så de blir kanske så =)

Men jag är väldigt sugen på att spela sims 3 också :)

Nej nu har jag annat för mig.
På fredag är det mammas tur att fylla år :) Sen kalas på lördag för mamma och morfar..

Puss och kram, ha en super dag
Patrik mitt hjärta, du betyder så mycket <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0