Härligt...

Fick sluta 1 timme tidigare på praktiken idag, och de behöves verkligen..
Idag åt vi fattiga riddare till kvällsmat, gott..
Tog vanliga rostbröd och doppa de i pannkakssmet, sen stekte vi de i smör och sedan doppa i kanel och socker.. Massa gott, mätt blev man också..

Nu har jag precis tittat på tv lite, så nu täntke jag ta de lite lugnt innan jag ska gå och duscha inför diol 2009 =D..
Eftersom jag var sjuk hela förra veckan så måste jag ju ta igen, så nu får jag jobba mellan 7-12 imorgon =(.. Trist, jag som ville vara ledig.. På eftermiddagen ska jag träffa Johanna :).
Sen ska jag och älsklingen ut och äta coh sedan gå på bio =D..
Ska bli massa mysigt.. Vi "firar" ju 10 månader imorgon.. underbart <3.

nej nu blir de att springa ner och ta tvätten..
Puss och kram <3..

har en fråga till er..
Om er kille/tjej hade skickat sms till en annan av motsatta könet och frågat om de skulle ha sex?
Vad hade du gjort då? Hade du stannat kvar eller lämnat honom/honom?..
KOM IHÅG, BARA EN FRÅGA..

Patrik, min solstråle <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ang frågan:

Jag hade frågat vad fan han håller på med och blviti riktigt arg. :O Stannat kvar hade jag inte gjort! Det är ju sjukt, om han frågar något sådant så är det liksom inte kärlek hos en, om han har hjärta till att vilja ha sex med en annan! Sånt gör mig så förbannad!!!

2009-09-08 @ 19:27:37
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0