helt ensamma..

haha..
kan börja med att vi hade en super mysig kväll <3. Käka kina mat, mums..
sen vidare till bion.. När vi betala såg vi att vi var de enda som hade bokat..haha.
och när bion väl börja, så var vi helt ensamma i hela salongen.. hehe, men de var trevligt de med..
En bra film..

Nu är det snart idol.. om 10 min ca =D=D
Ska bli skoj, sen blir det att sova..

Blir jobb imorgon 9-18.. dryg tid men de får gå..
har lite ångest ang lördag, men ja.. Känns som jag bara får bita ihop och gå dit.. =(..

ajja, nog om de.
hade en underbar kväll med dig min älskling <3 Tack för dessa 10 underbara månader <3.. du är mitt allt..
Patrik <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Var inte filmen så populär i Tomelilla ? :D Vad härigt att ha salongen helt för sig själv. :P Kunde ni göra vad ni ville. :P hihi

2009-09-10 @ 12:39:40
URL: http://freeeeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0