Höst, och köttbullar..

Nu har hösten verkligen kommit =(.
Jag sa till älsklingen för en stund sen:- usch, titta ut.. ser ut som de ska regna..
Och då sa älsklingen att de inte skulle regna på hela helgen.. Och så tittar jag ut nu 5 min senare, och då regnar de =(

Har fått grym värk i nacke, axlar och i ögat... Ögat låter skumt, men typ uppe i ögat, har fått en sådan hemsk migrän... =(

Gick och la mig med migrän, vakna med de också =( rolig dag detta..
Vi har nyss ätit frukost, och nu håller jag på att steka kötbullar.. Skulle ha gjort de igår men orka inte, så de fick bli nu... Så kan jag få mat med mig på jobb också =) Perfekt..

När köttbullarna är färdiga, ska jag ta på mig och gå ut med aladdin, sen hoppa i säng och vila lite.. Huvudvärken måste försvinna innan jobb, jobbar 14-22 idag =/..

Nej, nu ska jag gå till köttbullarna.
Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Ha en trevlig dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0