Klantiga jag.. =(

Jag är nog världens mest klantigaste människa..
Igår köpte jag en ny design som kosta 25 kr.. Redan där grät jag..
Sen satt jag i idag, nyligen och gjorde om den lite och rätt som de var, hade min nya design som jag betalat för försvunnit =(..
Så jag tänkte, jaha, då köper jag en ny.. Visst dumt att göra så men vill ju ha en fin design.. Så jag tryckte in sms och skicka iväg, men jag vänta säkert 15 min och där kom ingen kod tillbaka så jag fick ju göra om det, och precis när jag hade skickat iväg sms så kom den där j*vla koden, så nu har jag betalat för 3 stycken.. =(.. 75 kr alltså. Men men.. Nu är den fin iaf, och förhoppningsvis klar =D..
Kommer inte våga berätta för älsklingen nu när han kommer hem =/... Men blir han lite småarg får jag betala de 75 kr själv, faktiskt =D..

Ajja.. Idag har jag tvättat och diskat.. Har inte orkat göra så mycket mer, är rätt snorig.. =( Det rinner hela tiden..
Men, nu ska jag ringa min älskling och fråga om han är påväg hem så jag kan påbörja maten.
Chicken nuggets med ris idag =D..
Sen ska jag jobba inatt 21-10.. Blir bra med pengar, därför jag jobbar.. Annars hade jag inte orkat i detta tillstånd..

Hoppas ni får en underbar kväll.
Puss och kram <3

Älskling, hoppas du inte blir arg på mig =(.. Älskar dig massa massa massa <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0