Lediga fredag :)

Idag är jag ledig :).. Himla skönt... Men har ändå haft en massa att göra.. Känns som jag skulle behöva en lååååång semester för tillfälligt.. De flesta vet väl redan att jag inte mår så bra pga av jobb.. Vissa säger att det är bara till att bita ihop och gå dit, och så hade kanske jag också sagt men det är verkligen inte så lätt..
Detta har tagit över hela mig, jag gråter vilken tid på dygnet, utan att veta varför. Jag är trött, och gnällig till tusen på Patrik <3 Förlåt älskling <3, ja det har blivit för mycket helt enkelt.. Jag försöker kämpa men får så ont i magen så fort det är tid att gå dit och det är inte meningen :(.
Jag kan ärligt säga att jag gråter var gång det är dags och min älskade sambo får trösta mig <3. Jag är så grymt tacksam över att jag har dig älskling <3. Jag gör detta för vår skull <3.
Jag önskar bara att det blir bättre, jag ber att jag får de nya jobbet jag sökt... Får väl veta det nästa vecka förhoppningsvis.. Snälla, hjälp mig att be om detta jobb. Det skulle betyda allt för mig..

Nej, nog om detta... Gick upp när älsklingen hade kört, satt här och gjorde lite uppgifter, sen var jag ute med Aladdin och gav han mat... Sen var det dags för Våra bästa år på tv.. =D
När det hade slutat hoppa jag in i duschen, körde till Boan och handla present till morfar som är helt färdig nu, och en liten present till mamma, men är inte färdig där än. Ska handla något till :)
Jag körde hem och lämna sakerna, och vidare till apoteket för att hämta ut mina mediciner.. Fick veta ang. den ena nya medicinen att man kan bli rätt så dåsig, och dålig i magen :(.. Så vi fick se hur de blev med mig sa de på apoteket.. Låter positivt :)
När jag varit på apoteket passa jag på att springa in till konsum och handla lite... Blev bla. någon slags "mjöl" så jag kan baka bröd, de enda jag ska tillsätta är jäst och vatten :). Så de håller jag på med nu.. De ska jäsa i 10 min till :)...

Sitter som sagt och väntar på att brödet ska jäsa färdigt, och på att min älskling ska komma hem <3.. Saknar honom såå mycket.. Min mjukis <3.
Hade tänkt dammsuga, men har inte hunnit och vet inte om jag hinner idag heller.. Men diskat har jag gjort iaf ;)
Måste skriva min reflektion till vårt grupparbete vi gjorde igår.. Vi blev godkända så nu hoppas jag på min reflektion... Ska skriva den ikväll tänkte jag, iallafall så mycket jag hinner, sen måste jag bli färdig med uppgift 2 också.. Har lite kvar på den.. Sen är det uppgift 1 också som jag ska göra klart.. (Har börjat på den)..

Imorgon blir det jobb 14-22 och på söndag 12-22.. Har inte så mycket att säga om där..Det är som det är..
Nej ikväll ska jag försöka hinna mysa med älsklingen också <3.

Patrik, jag är evigt tacksam för att du alltid ställer upp för mig <3.. Det hoppas jag du vet.. Du är det bästa som hänt mig, och du är helt underbar... Både jag och Aladdin älskar dig... Om endast vecka firar vi 1 helt underbart år tillsammans <3
Jag älskar dig hjärtat <3 / Din prinsessa..

Aladdin, familjen och vännerna <3..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0