lediga söndag...

idag är jag ledig och det är sååå skönt...
ska verkligen njuta denna dag...
Vakna vid 9.30 imorse, sen gick jag ut med aladdin och nu väntar vi på de nybakta bullarna som jag gjort ska bli färdiga i ugnen.
Ska bli gott med nybakat..mums..
Sen blir de lite städning här hemma , och ta de allmänt lugnt.. =)

Såhär ser min vecka ut:
Mån- praktik 7-16, jobb 21-08
Tis- skolan 10.15
Ons- jobba 13.15-22
Tors- praktik 7-16
Fre- jobba 16-22
Lör- praktik 7-16 sen bio 21.00
Sön- praktik 7-10 och sen mellan 16-21

Massa jobb =/
Ajja ska ta bullarna..
Ha en super dag.

Puss och kram <3

Patrik, du är mitt allt <3 Älskar dig så mycket..
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0