Malmö....

Har nog aldrig varit så trött som jag varit idag..

Somna vid 23 igår kväll, och vakna vid 04 av en j*vla dröm, kunde ikke somna om... Väckte Patrik och han fick ligga och hålla om mig hela tiden vi hade kvar till 06.20.. :) Tack älskling.. Var sjukt rädd, helt hemskt..

Skulle ju upp 06.20, tog en dusch, sen åkte vi in till ystad, där jag gick till mamma ca 1 timme.. Sen vidare till stationen för att ta tåget till malmö.. Filippa hoppa på i rydsgård :) Ringde min läkare på tåget och allt såg bra ut på mina prover :) Glaaad..
Vidare till malmö, gick igenom stan in på hansa kompaniet och vidare till triangeln.. Tog tåget hem 15.19, efter att vi var grymt trötta och kissnödiga..
Handlade inte sådär jätte mycket kläder till mig själv, hehe..

Jag handlade:
* ett halsband med bokstaven P (Patrik)
* ett par VARMA strumpor (riktigt mysiga)
* ett par stickade strumpor (coola)
* två par klämmor
* snoddar
* diadem
* en stickad tröja (riktigt mysig)
* en dvd film
* pennor
* sudd
* presenter till mamma
* tre par snygga kalsonger till Patrik
* ett par kalsonger med serier på till Patrik

Ja, det var väl allt.. Inte så mycket kläder som sagt..
När vi gick i sista affären var jag så trött att jag inte visste var jag var.. Det sved i ögonen =/
När vi satt och åt lunch, en pizza så orka jag inte äta upp hela eftersom jag var mätt, och då trodde personalen att jag inte tyckte om den =/..Som jag skämdes innan han förstod att jag var mätt för att han pratade inte svenska...

När vi sen satt på tåget, på vägen hem... Så satt där en kvinna brevid oss som satt och stirra helt blint på oss.. Skit läskigt men vi kunde inte låta bli att skratta, fy fan vad kul det var ;).. Skratta tills vi fick ont i magen... tom. hon skratta men bara för att vi skratta.. Ja helt sjukt roligt.. Man förstår inte , man måste vara med .. hehe..

Nej nu ska jag ta de lugnt, sen blir det idol 20.00..
Ha en super bra kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig hjärtat <3.. Du är det bästa som hänt mig <3.. Tack för att du var vaken med mig inatt...
Love <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0