massa jobb...

har kommit hem från praktiken nu... jobbade 7-16... helt ok...
sen börja vi tvätta när älsklingen kom hem.. =(.. och nu har vi nyss lagt fläskfilén i marinad, där den ska ligga ca 40 min innan vi ska steka de=) mums.. Ska ha vitlökskroketter eller potatisgratäng.. Kan inte riktigt bestämma mig =/..
Nu är det snart dags för glamour, sen blir det mat för oss...
Jag ska ju jobba inatt 21-08.. Sen blir de skolan imorgon bitti.. trist att inte få komma hem direkt =(..
Kom nyss på att jag glömt att köpa bok till den nya kursen =O shiit... panik, så jag fick gå in och reservera den på tomelilla bibliotek på internet...Så förhoppningsvis kan jag hämta den imorgon =)...

Sen imorgon efter skolan blir de att ta de lugnt... de behövs... =)
Väntar på mail från min chef också.. nervös, men hoppas..

men nu ska jag se tv osv..
ha en super bra kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3.. tack för allt .. du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0