Massa praktik..

Då har det varit massa praktik..
I Fredags kväll jobba jag dock på mitt vanliga jobb, 16-22.. helt ok..
Sen upp tidigt igår, 7-16 var det praktik.. Sen stack vi till Ystad, till min mamma, där min syster med familj var... Trevligt... Var väl där ca 2 timmar, sen var det dags för bio.. "flickan som lekte med elden"... En bra film =)..
Var hemma vid 00 inatt, bara till att hoppa i säng för min del.. Patrik skulle sitta uppe och spela data spel.. hmm.. Kl ringde 06.20 imorse, bara till att stiga upp och gå till praktiken.. 7-10, sen stack jag hem och sov en stund... Sen har vi varit och handlat och lite så.. Bakade en kladdkaka, riktigt kladdig och god ;)..

Nu ska jag sticka till praktiken igen.. 16-21 =/.. Kommer vara riktigt trött ikväll, men då ska vi se wallander, lr ja.. Jag ska iaf.. =)

Imorgon blir det att plugga massa, sen jobb 16-22 =/..
nej nu måste jag gå.
ha en bra kväll
Puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0