Näsan..

Nu har näsrinnande brytit ut...
vissa stunder är jag helt stopp i näsan meda andra stunder rinner de..

Nu när älsklingen komma hem om 1 timme förhoppningsvis så ska vi försöka hinna till apoteket.. Handla nässpray och hostmedicin..

Till middag ikväll blir det kycklingsallad..=D Mums..(är inte alls sugen på mat)..
Under dagen som gått har jag sett på två filmer...
Först Juno, rätt bra faktiskt... Handla om en tjej som blev gravid, som adopterade bort det osv... Rekomenderas..
Sen kolla jag på wallander-blodsband =D

På onsdag nästa vecka firar jag och älsklingen 10 månader=D.. Har bokat super bra platser till beck filmen på bio.. Mysigt.. Får hoppas han vill ut och äta innan också <3..
Shit, snart har det varit vi i 1 år.. Känns helt underbart..

Men men, nu måste jag gå och snyta mig.
hoppas ni får en underbar dag/kväll.
Puss och kram.

Love you Patrik <3 Mitt hjärta..
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0