Nässpray och hostmedicin...

Nu lever lilla Emma på nässpray och hostmedicin..Känns lite tråkigt men vad gör man inte för att bli frisk..?
Själv har jag tvättetid nu, så ska snart springa ner och kolla tvätten.. Hatar att tvätta.. Det är så drygt =/..

Sen ska jag kanske träffa Filippa =D Kan ju hoppas..
Men innan dess måste jag göra lite ärende till affären..

Det är så mysigt att få umgås med min sambo lite var kväll nu.. Känns som något ja.. Fantastiskt. Så mysigt <3.. Känns som vi kommer varandra mycket närmre..

Ajja, inatt blir det jobb.. Sen blir det praktik hela helgen.. Det är ett måste.. =D.

men nu måste jag springa ner till tvätten.
Puss och kram

Patrik, my baby <3. Du är allt hjärtat.
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0