Söndag...

Idag är det söndag..
Gick upp för ca 1 timme sen, sen dess har jag ätit frukost, duschat, gett aladdin mat och tagit på mig kläder =)

Fick feber igår, ca 2 timmar innan jag skulle till jobb.. Men tog med mig panodil till jobb och knapra på dem =).. Det gick bra det.. Min huvudvärk/öga har inte släppt än, så får knapra på panodil idag igen på jobb.. ska jobba idag mellan 12-22.. Många timmar.

som sagt, idag blir det jobb, ska springa ut med aladdin nu.. Älsklingen ligger fortfarande i sängen och sover <3.
Imorgon blir det förmodligen malmö med Johanna, sen blir det jobb igen 16-22...
Och på tisdag blir det malmö med Filippa =D

Nej, nu måste jag skynda mig..
Puss och kram <3

Älskar min Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0