trött..

Praktik mellan 9-18 idag... Lång dag... Denna tiden är trist... Man hinner inte så mycket..
Komma hem, äta sen typ dags att sova.. Jag som vill vara hemma längre =(

men dagen har varit bra idag iaf... Imorgon är det också praktik mellan 7-17, sen myskväll med älsklingen <3.. massa mys..

sen är de helg, och de är inget jag ser fram emot.. Inte lördag iaf =(.. vill verkligen inte :'(..
trodde faktiskt aldrig att jag skulle känna det såhär, de är hemskt men jag gråter =/..

Nej nu börjar idol om 45 min =D..
Sen vet jag inte vad de blir..sova eller tv..

hoppas ni får en trevlig kväll
puss och kram <3

Tack älskling för att du ställer upp <3.
Du är värd allt <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0