trött efter första dagen..

gud, vad trött jag är..
första dagen efter min sjuktid och det känns verkligen.. Är helt slut i hela kroppen och har en dunkande huvudvärk..
Slutade kl 17 idag, och älsklingen kom hem samtidigt som mig <3..
Så vi har lagat mat och myss ätit. Det blev min kycklingröra med kroketter... Mums*

Nu har jag så ont i huvudet att jag ska ta mig ett bad och bara koppla av..
Sen blir de att ta de lugnt, ska se CSI ikväll med baby och mysa <3.

Imorgon blir det också praktik mellan 7.00-17.00, lång dag =(.
Men det får gå, för sen är jag ledig på onsdag..
Min lärare kommer imorgon också.. (A) nervös..

Har skickat iväg ett mejl till min chef nu idag, så nu får vi verkligen hoppas på de bästa..=D

men nu ska jag gå till badet.
Puss och kram

Älskar dig patrik <3 Du är mitt allt, mitt ljussken <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0