trött =(

är så trött... sover, sover och sover hela dagarna =( det är så trist..

min älskling kommer inte hem förän om 4 timmar heller =(..
Sitter nu och pratar lite med Filippa <3. Hoppas jag är frisk till fredag så vi kan träffas <3.

Har tänkt gå och göra den dära pajen, men har inte riktigt med ork... Ögonen klarar knappt av att vara vaken längre =(..

Idag blir det MC donalds mat =D.. Älsklingen skulle ta de med sig hem efter jobb =D

Har orkat diskat lite idag iaf, så nu är där inte så mycket kvar.. Gud vad skönt om vi hade haft diskmaskin... Vi har funderat på att köpa en sådan liten men kommer aldrig till skott =/..

ajja, nu ska jag försöka göra paj, sen hoppas jag att Filippa har skrivet klart sin blogg =D
ha en super bra dag.
Puss och kram..

Älskar min sambo <3, Merän något annat.. Min kärlek till dig Älskling dör aldrig, den blir bara starkare och starkare <3.

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0